سایت آبشار آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کانال یا پیج ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

0
رتبه کانال:

صفحه یا پیج اینستاگرام فروشگاه نیکوصنعت جام

کانال بدون ستاره

  مشخصات صفحه یا پیج اینستاگرام  

فروشگاه نیکوصنعت جام
نام کانال:
Silence6667
شناسه:
گروه:
صفحه یا پیج اینستاگرام
نوع:
09389992917
آی دی مدیر:

سلام خدمت همکاران و مشتریان گرامی طرح ویژه برای همشهریان شهر مقدس قم فروش اقساطی بدون پیش پرداخت در ۳ ماه در یک ماه یک چک فروش مستقیم بدون واسطه از کارخانه تا منزل شما حمل و نصب تحویل بگیرید نمایندگی فروش آبگرمکن نیکو صنعت جام ۶۰ماه ضمانت ۳۶ماه ضمانت ۲۴ماه ضمانت ۱۲ماه ضمانت ورق ۴میل سفارشی گالوانیزه گرم ساخت قم ورق ۳میل گالوانیزه گرم . ساخت قم ورق معمولی گالوانیزه سرد. ساخت تبریز 190لیتری 160لیتری 140لیتری 120لیتری 100لیتری 85لیتری 70لیتری 50لیتری 35لیتری گازی و برقی استاندارد کیفیت و لیتراژ و ورق اصلی واقعی مقاوم در برابر رسوب طول عمر بالای ۱۵سال این فروشگااه فقط بورس ابگرمکن میباشد و فعالیت دارد شهری از ابگرمکن برای اولین بار در قم کافیه یک بار از نزدیک از فروشگاه خودتون دیدن کنید تا متوجه جنس های اصلی و لیتراژهای واقعی بشید مشاورع در خرید رایگان حتی اگه از ما نخریدیت مدیریت نیکو اولین بورس ابگرمکن و بزرگترین تنوع کالا درشهر قم افتتاح شد


  درباره آبشار آگهی
آبشار آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی » کلیک نمایید.