سایت آبشار آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

0
رتبه کسب و کار:

تبدیل فیلم آریانا گروپ

تبلیغات بدون ستاره

  مشخصات مالک کسب و کار  

  لطفا پس از تماس با صاحب کسب و کار بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آبشار آگهی دیده ام»
09128214174-09197922217
تلفن:
BEHNAMRAMIN0@GMAIL.COM
پست الکترونیکی:
تهران - تهران
محل:
1233
کد کسب و کار:

فیلم های قدیمی خود را به ما بسپارید که با کمترین هزینه ممکن با دستگاه های صنعتی و محیط زنانه و ایزوله قرنطینه) تبدیل گردد. تبدیل فیلم به DVD و CD یا فلش مموری و هارد اکسترنال با بهترین کیفیت با دستگاه های صنعتی بدون لرزش و افت کیفیت انواع فیلم ها: فیلم 8 میلیمتری HI8 فیلم کامپکت VHS.C فیلم MINI DV یا هندی کم فیلم وی اچ اس VHS) فیلم بتا ماکس BETAMAX) فیلم بتا کم BETA CAM) فیلم DVCAM دی وی کم) و کلیه مجموعه فیلم های HD تبدیل انواع فیلم هاى آپارات انجام میشود. در تمام نقاط تهران در سریع ترین زمان  حتی ایام تعطیلات  با قیمت مناسب در اسرع وقت ) پیک معتبر جهت رفت و برگشت فیلم های شما درب منزل یا محل کار شما موجود می باشد. امنیت و


  درباره آبشار آگهی
آبشار آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی » کلیک نمایید.