سایت آبشار آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کانال یا پیج ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

82 نفر
بازدید:
1
رتبه کانال:

صفحه یا پیج اینستاگرام فروشگاه آنلاین اگری راز

کانال ویژه

  مشخصات صفحه یا پیج اینستاگرام  

فروشگاه آنلاین اگری راز
نام کانال:
آدرس تلگرام: @agrirazchanel آدرس اینستاگرام: @agriraz
شناسه:
گروه:
صفحه یا پیج اینستاگرام
نوع:
09108852010
آی دی مدیر:

💚سلام به همراهان گرامی اگری راز👋 طی چند سال اخیر به پشتوانه ی تجربه ای که در بازار ه عمده فروشی نهاده های کشاورزی داشتیم, تصمیم برآن شد تا کمی با شما کشاورزان و باغداران و همراهان عزیز نزدیکتر شویم. 🍃🍃🍃🍃 در این راستا سایتی را با یک تیم مجرب از افراد متخصص در زمینه های کشاورزی کامپیوتر ,گرافیک, بازرگانی و فروش راه اندازی کرده ایم ، تا بتوانیم در آن اطلاعات کاربردی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و شما نیز از یک فضای تخصصی و حرفه ای جهت خرید نهاده های مورد نظر خود استفاده کنید. 🌿🌿🌿🌿 ما در اینجا جمع شده ایم تا با کیفیت ترین محصولات را به شما کشاورزان و باغداران عزیز معرفی کنیم و دانستنی های بروز کشاورزی, مقالات و ویدیو ها و پادکست های منحصر به فرد را در اختیارتان بگذاریم و  میزبان شما عزیزانی که لیاقتتان بهتر از این ها است باشیم. 🌱🌱🌱🌱 بزرگترین هدف اگری راز ایجاد بزرگترین فروشگاه آنلاین کشاورزی است زیرا میخواهیم تجربه ی یک خرید سریع و راحت همراه با مشاوره تخصصی آنلاین را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. 💚💚💚 با ما همراه باشید🙏 🌱اگری راز ،راز رویش ها 🌱


  درباره آبشار آگهی
آبشار آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی » کلیک نمایید.